Saturday, February 12, 2011

Malam Berairnata.....


Malam tadi....aku tido bersaki baki ngan air mata...
sedih sangat...bukan kes rumah tangga atau anak2 ataupun masalah lain...
tapi hati aku cukup tersentuh pasal drama kat TV3 yang bertajuk " Ampunkan Aku"
lakonan Sheila rusly, Zamarul Hisham,Erim Malik dan Fauziah Nawi..
Mesti Ramai Yang tengok citer tu kan...
sedih memang sedih...aku siap andaikan aku ditempat dia...mampukah aku mengalas tanggungjawab seberat itu...dengan tomahan dan cemuhan orang...dan bisakah aku punya hati setabah hati nya...dan ikhlas dengan apa yang aku mulakan...

Isk..isk...sedih la...plak tu sebelum drama tersebut aku tengok rancangan Pilih Kasih
tema malam tadi tu "mailidurasul" kisah perjuangan Rasulullah Nabi Muhammad SAW.
airmata aku laju je mengalir....

lagi sehari kita nak sambut mailidurasul....
hopefully...ada sesuatu yang dapat aku kongsi disini nanti...
layan perasaan lagi...

2 comments:

  1. i pn tgk citer 'ampunkan aku' tp xtgk abis coz ngntok...sdih ek? yg i geram ibu mertuanye 2....eiii....alhmdllah ibu mertuaku xmcm 2....tp 2 la, kite jdikn teladan...smoga kite tabah m'hadapi segalanye dlm hidup ini...amin
    p/s: air mata keinsafan itu amat b'makna...

    ReplyDelete