Sunday, October 9, 2011

Dah Setahun Rupenyer...

Tak sedar saya.....rupenyer dah setahun saya tubuhkan blog ni...hu hu
walaupun tak glamor..tapi adik2 rajin membacanyer biarpun mereka tahu kakak mereka yg sorang ni jarang update blog...
bukan malas...tapi komitmen yang agak padat..hu hu..tapi saya masih cuba mengupadatekan nyer..
cerita banyak tapi...banyak pulak pendingnyer,,isk..isk..
Dah setahun,memang banyak yg dah berlaku...salah satunyer anak2 saya dah membesar dengan jayanyer ...yess..walaupun gelagat mereka..menguji kesabaran ibu...tapi mereka tetap terbaik dihati saya...
jom layan wajah-wajah mereka..
Jeng..jeng..jeng...

Syahmi...my hero..sangat lasak tapi kadang suka nagis...alo..


Sofiah gadis comel saye...sangat suke bergambar...terbaek..

syahirah, si kecil yang sangat sihat...lebih berat dari kakak dia..


mereka yg saya sayang..

Kan dah besar tu...5tahun,3tahun dan 1 tahun...
best betul bila tengok mereka membesar di depan mata...
Terima kasih atas anugerah ini Ya Allah..

1 comment: